4 jan

oj så trött jag är. verkligen sådär i hela kroppen utan och innan och jag vill bara dra ett täcke över huvudet och sova en vecka och inte träffa nån. eller föresten några vill jag träffa, men ja ni fattar.

Praon har börjat, jag är i lunchrestaurangen i de geer. Det är massor att göra och jag bara springer upp och ner i trappor och fram och tillbaka hela dagarna. Och plockar disk. oj vad jag har plockat äcklig disk. Men det är bra och cecilia är där så de är helt okej ändå.
Det var så roligt idag på lunchen:
En av mattanterna "- ja jag jobbade när de va hon anna ternheim här i helgen. ja, efter fyra låtar var jag beredd att hoppa i strömmen. Riktig självmordsmusik, ja första låten var okej men sen! man borde lyssna på glad musik!" osv osv.
Och jag började ju skratta så jag dog. haha. de tyckte hon var jättekul.
Nästa vecka ska jag praoa vara bakom i orkestern. Det blir nog bra.

ha de bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0