00.24

Pappa gick och la sej för nån timme sen och sa att jag skulle göra desamma. Men ja. Än sitter jag ju kvar här. Jag är så tyst jag kan (deras sovrum ligger vägg i vägg med där jag sitter) för han är sådär, ena sekunden sover han jättedjupt, sen helt plötsligt kommer han in här och undrar varför jag inte gått och lagt mej. så jag försöker att inte väcka honom.

Idag hade vi avslutningskonsert i de geer, den gick helt okkk. Sen träffade jag Jacqueline och vi gick och fikade någon timme. Det var lite länge sen vi träffades, så de var väldigt mysigt att bara sitta och prata med henne. Efter gick vi till palace och åt med hennes pappa och syster, och sen sprang jag till bussen och åkte hem för att titta på melodifestivalen. jojo! EMD, Molly Sanden och Velvet är grejen.
Jag har precis regestrerat mej på gratisbio.se också. Har inte fattat riktigt hur man gör än, men jag ska tydligen tjäna ihop poäng och grejer. ska försöka få ihop till en biobiljetter iaf! haha good luck på de.

Ja god natt eller nåt då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0